colorful skirt



Od jakiegoś już czasu poszukiwałam ciekawej, kolorowej spódnicy i w końcu znalazłam :) Szczęśliwym sklepem okazał się mój ukochany second hand :) On jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Nigdy nie wychodzę z niego z pustymi rękoma. 

For a few days I look for colorful skirt and I found it at last :) Of course in my favourite second hand shop. This shop never disappointed me. 




Zestaw na dziś to nowa kolorowa spódnica, biała koszula i czarna ramoneska. Buty po raz kolejny te same ponieważ sprzedałam wszystkie pary, które miałam i aktualnie kompletuję kolekcję wiosenną. Jak tylko pogoda się poprawi to pojawią się też moje nowości :)

Today's outfit consist of new colorful skirt, white shirt and black leather jacket. Shoes once again the same because I sold everything shoes in my closet :) Currently I am completing the spring collection and when weather will be more warm I will show you my new shoes :)




hat - H&M
jacket - Zara
skirt - second hand
bag - second hand
glasses - Cubus
belt - second hand






0 comments:

Post a Comment